Seymacoban Kızlar 28 haftama yeni girdim anlayamadigim bir ağrım var malesef göbek deligimin yan tarafında. Başına gelen varmı veya bilen varmı ağrı neyden olur 😔
Snnrkrk Seymacoban aynı ağrı sancı bendede var bu soru çıktı karşıma internetten araştırdım artık göbek geriliyor bebek büyüyor diyeymiş korkmayın 🌸 göbek deliğimden aşağıya doğru bir batma hissi var bende de sizde de mi öyle
Buseyllzr Seymacoban bende 28 e girmek üzereyim karnımın yanlarında batma oluyor normal sanırım bazen çok can acıtıyor a aniden batınca 🤦
Nidakilic Büyümeden kaynaklı bir ağrı kesenizdeki en rahat haftaları artık sona eriyor artık hızlı büyüme söz konusu
Seymacoban Snnrkrk yok benimki öyle bir ağrı değil canım göbek degilimin hemen yan tarafı elimle bastırınca ağrı var