Kardalen Kızlar 32. Haftadayım günde 2 defa ishal olarak lavoba ya çıkıyorum bunu yasayan varmı 3 gündür boyle
Bahar1508 Kardalen 38+6 yım 2 hafta da bir oluyorum o da galiba organlara yer kalmıyor ondan hep böyle oluyor ama geçiyor sonra
ElifT816 Ben çok sık oluyorum. Hamilelikten önce böyle bir sorunum yoktu ve 32. Haftaya da özel değil. Demir ilacı etki ediyor. Ayrıca süt içtiysem dokunuyor. Önceden de rahatsızlık verirdi ama şimdi çok ciddi ishal sorunu yapıyor süt. Kabızdan iyidir ama 😀