Gulcinn20 Kızlar 13+5 teyiz karnımın altında böyle bıçak batar gibi kasıklarımda ağrım olmaya başladı normal mi sizlerde de oldu mu ?
Yigitinannesiyim Gulcinn20 Hamileligimde çok ağrı yaşadım kanama su gelmesi sık ve düzenli aşırı ağrı kasılma olmadıkça bir sorun yok diye biliyorum
menuder Gulcinn20 ilk haftalarımda adet dönemlerimde benim de batma ve kasılmalarım oluyordu adet olacakmışım gibi. Bazen normalde de oluyordu bence normal canım kanaman ya da aşırı anormal bir durum olmadığı sürece stres yapma kendine