Ceylan0671 Ben inanmıyorum bu inanca. Çokta saçma geliyor. Ben araştırdım ne bir hadis ne bir ayet hiç birşey yok. 34. Haftanın içindeyim saçlarım belimde çok seviyorum ama doğum sonrası için zor olacağını düşündüğüm için, doğumuma 1-2 hafta kala gidip bir bakım yaptırıp saçlarımı da kestirip geleceğim 😍 doğuma bakımlı girmek her annenin hakkı 😋