Merhaba güzel anneler 🌸 Ben 12+6 günlüğüm 2 gün önce ilk başta az bi kanamam oldu sonra pıhtı şeklinde geldi gece 23 gibi de aktif kanamam oldu doktorla falan görüştüm ultrasonda baktı bebeğin gelişimi devam ediyor dedi progestan iğnesi verdi iki tane kanamam olmadı ama pıhtı şeklinde oluyor cuma günü ikili testin sonucu için gidecem ama basına gelen oldu mu ?