rfzsB Kızlar biz eşimle ayrıyız, hiçbir maddi destek de sağlamadı, altınlarımi falan da aldı,daha boşanma olmadı, şu an babamın evindeyim doğumum yaklaştı, hiçbiseyimizi alamadık daha bende utanıyorum birilerine bişeyler söylemeye, devletin sağlayacağı olanaklar var mı bana bu aşamada bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim. Teşekkür ederim şimdiden..
Harunnisa rfzsB sosyal yardima basvuru yapin orada dogum parasi ve süt parasi veriliyor baska ne gibi birsey vardir bilmiyorum
Harunnisa rfzsB birde bosanma olmadan ayri yasadiginizi ispat ederseniz ara mahkeme yaparak bosanmadan nafaka alirsiniz tazminat alir kisiniz bilemem ama ayri yasayanlar icin nafaka var o kadar biliyorum
AyeGnl rfzsB altınlarının hepsini alabilirsin mahkemede o senin hakkın ve boşanma sebebi önemli ona göre tazminatta alabilirsin
Ayselsilahimigetir rfzsB belediyelerin başlattığı hosgeldin bebeğim kampanyasi var suan yeni bsey bütün belediyeler uygulamaya girdimi bilmiyorum yeni doğan bebegin a dan z ye bütün ihtiyaclarini belediye karsiliyo tabi maddi imkanınıza bakiyorlar sizin bi oturduğunuz yerin belediyesine başvurun derim internettende arastirabilrsiniz
rfzsB Ayselsilahimigetir şu an maddi hiçbir imkanım yok annemle babamın yanındayım onların imkanı kötü değil ama ben onlardan bişe istemeye çekiniyorum utanıyorum, 31.haftadayiz ama kızımın daha hiçbir ihtiyacı alınmadı,ben kendimi kötü hissediyorum onlara karşı
deletedmom213 Ayselsilahimigetir bende geçenlerde kaymakamlıkta gördüm. Pendik belediyesi herkese maddi duruma balmaksızın bi kutu hazırlıomş içinde herşey var. Doğumdan sonra basvuruluomuş :) Ben başvurcam ona.
detetedmom404 Düğünde takı takılırken resmin videon vs varsa hakime göster bileziklerin hepsini sana verecek eğer ki onlarla alınmış belgeli tapulu bişey varsa yarı yarıya bölüyor ama yoksa altınlar senin satılmış olsa bile sana ödeniyor onlar
OlgaArslan rfzsB aile sosyal politikalar bakanlığına gidip durumu anlatın ve eve gelmediğini beraber yaşamadığınızı ıspatlayın. Bide aynı evde ikametiniz görünmezse de yardımcı oluyolar
Harunnisa rfzsB sen bir sosyal yardima git anlat durumunu belki farkli yardimlar yapabilirler ama dogum parasi icin süt parasi icin cocugun dogmasi lazim bosanmayi dusunmuyor musunuz eger dusunuyorsaniz tazminat ve nafaka alabilirsiniz dusunmuyorsaniz bosanma davasi olmadan ayri yasadiginiz icin mahkeme acip nafaka alabilirsiniz esinizden sadece ayri yasadiginizi ispat etmeniz lazim ayri yasayan esler icin boyle bir mahkeme acma hakkin var
Harunnisa rfzsB evde biseyler yapipta satabilirsin aslinda örgü falan biliyor musun yada evde calisma imkanlari var hoc olmadi biraz destek olmua olursun ailene allah dayanma gücü sabir versin cok zor
Funiy rfzsB allah yardımcın olsun hiç üzülme hayat devam ediyor ömür boyu seni bırakmayacak yanında olacak bir evladın olacak önemli olan eşya elbise değil . Ayrıca bir şey daha kendi ailene de söyle yapsınlar canım evlatları degilmisin senin canının canı olucak doğucak ben olsam mahcubiyet dahi hisetmem kader kimsenin elinde olan bişey değil . Eşinle böyle bi zamanda peki neden ayrılıyorsun cok mu kötü ki ai
rfzsB Harunnisa malesef, örgü el işi hiç bilmiyorum. Atanamadim tekrar kpssye hazırlanmaya çalışıyorum doğumuma denk geliyor,şu durumda da kafam hicbise almıyor,eşim davayı açmam diyo bende sınav dönemini atlatıp doğumdan sonra kendim açarım diye düşündüm
Harunnisa rfzsB ama sadece ayri yerlerde yasamak yeterli degil ayrildiginiz ama bosanmadiginiz icin mahkeme aciliyor o zaman bosanmadan nafaka aliniyor annem ababam icin acmak istiyordu avukat oyle demisti bize ayri yerlerde yasiyorlar zaten daha kolay olur alman demisti annemde bosanmam diyordu ama nafaka istitorum demisti oyle bir secenek var
rfzsB Funiy çok büyük sorunlar yok,oda boşanmak istemiyor. Bişeylerden vazgeçmesi gerek,ama bişe yapmadan herşeyi benden bekliyor kendince.
rfzsB Funiy öyle dediğin gibi olmuyor kardeşim,bende başında öyle düşünüyodum ama zaman geçtikçe zorluklari ortaya çıkıyor, herşey ağır gelmeye başlıyor. Sağolsun annem babam bişe demiyolar ama ben kötü hissediyorum kendimi yine de