Arkadaşlar bir sorum olucak size daha 6 haftalık hamileyim egzama var bende daha önce demorvate merhem kullanıyordum.Kortizon olduğu için şimdi kullanmıyorum Bepanthol krem kullansam bebek için sıkıntı olur mu ? Çok kararsız kaldım Bepanthol krem zararlı mı acaba yorum yaparsanız çok sevinirim…