Firdevs_sahinnn tugbaacng Benimde pazartesi günü akıntı ile kan karışımı bişey geldi bi sefer oldu zaten takip ettim 2 gündür de bebeğim toplanıyor karnım çok sertleşiyor doktora gitmedim henüz
tugbaacng Firdevs_sahinnn bebeğinizin hareketleri normalse, sancılarınız olana kadar endişelenmeyin..💕
Elifff17 tugbaacng Evet çıkıyor sancım sancıların çoğalınca gel diyor doktor yarın kontrole gideceğim bakalım birşey değişecek mi
tugbaacng Elifff17 cumartesi sancım vardı açılmam yoktu, bugün 2 cm açılmam vardı sancım yoktu. Anlayamadım 😬
Firdevs_sahinnn tugbaacng Yarın doktora gideceğim sancım nst de çıkıyor ama sık sancı değildi doktor suni sancı verip doğumu başlatmayı isteyebilir haftamdan dolayı bende çok kararsızım gidip kabul etsemmi yoksa evdemi beklesem bilmiyorım
tugbaacng Elifff17 benimki 34den 36ya kadar 2 haftada yaklaşık 850 gram aldı ödüm koptu benim de daha fazla alır diye önde gidiyordu kilosu. Sonradan yavaşladı normale döndü. Seker, un, karbonhidrat tüketmeyin. Bol sebze meyve yiyip su için
tugbaacng Firdevs_sahinnn kaç haftalıksınız? Ben de 30una kadar kendi sancımla doğuramazsam suni sancı vericek 39+5 oluyorum 30unda.
tugbaacng Firdevs_sahinnn doktorunuzu dinleyin bence haftanız az olsa bekleyin derdim ama suni sancıyla doğurun derim 🌺
Firdevs_sahinnn tugbaacng Bende öyle düşünüyorum içim bi huzursuz gibi kendi sancımı beklesem diğer türlü bebeğin sağlığında da sıkıntı olursa ozaman daha çok pişmanlık duyarım sanırım Yarın bi gideyim bakayım dua edelim rabbim bütün hamilelere hayırlı bir şekilde evlatlarına kavuşmayı nasip etsin 🌸