Bilgee Ben de gitmek istiyordum hamama ama hijyen bakımından korktum bir de aşırı buhar sıcaklık erken doğum olur diye korktuğum için gitmemiştim ama 4 gün kaldı Doğuma. Doğumdan sonra ilk fırsatta bir kaplıca merkezine gideceğim 9 ayın kirini ancak yumuşatırım😩😫