kahvesever__ Arkadaşlar birşey sormak istiyorum önceden bebeğim solda oynuyordu hiç sağ da hareket etmiyordu şimdi 2 haftadır sağ geçti orda oynuyor ve sola hiç geçmiyor neden böyle olduğu acaba bilen veya yaşan varmı bu durumu
Estrella kahvesever__ mekan onun canım yeni keşfetmiştir hoşuna gitmiştir🤣 benim de hep sağdaydı gebeliğin başından beri, ne olduysa hop sola deviriyor kendini orda takılıyor. Göbeğin sağ boş sol dolu oluyor bazen komik oluyor
FatmaNur_27 kahvesever__ canı öyle istiyor demekki bizimki sürekli yer değiştiriyor ve bildiğin döndüğünü hissediyorum 😊😊
eslem06_ kahvesever__ kızım hep solumda durdu hareketlerini ordq hissettim ama ağlum sağdada solda da ortadada takılıyor gayet normal bence
Memoli65 kahvesever__ bende gebeliğin başından bere solda hissediyordum bu bir aydır sağda tekmeliyor yani kafasına göre takiliyor
Sevoz Benim de en çok hareket solda oluyor. Bu bebeğin ayaklarının solda kafasının sağda olduğunu mu gösterir
kahvesever__ eslem06_ bu zamana kadar hep soldaydı şimdi sağ geçti biraz endişelendim normalmiş demeki
Aysunnnn_ kahvesever__ orası onun mülkü bı gün orda bı gün burda benimkide sağdan sola gecmio mesela erkek mi seninki😂
Aysunnnn_ kahvesever__ cinsiyete göre değişiomus bak demekki doğruymuş zaten doğumdan sonra o beşikten çıkamayacak bırak gönlünce gezsin😂😂😂😂
Hello08 Turluyordur 😍 benimde hamileliğimin başında hep sag tarafta hissederdim simdi hanımefendi hep solda nst de bile söylüyorum sola baglayın diye kafamıza göre takılıyoruz 🤲🏻🤩