Eminecak Kızlar 26 haftalık gebeyim ve göğsümde döküntüler oluyor. Nemlendirici kullanıyorum ama yinede kuruyor, kaşınıyor ve dökülüyor. Var mı buna bi çözüm 🥺
SerraLinasmom Eminecak benimde öyle ve hiç nemlendirmiyorum 🤔 sorun etmedim aslında ama nemlendirmekte fayda var
Duygumiran Eminecak bende 27 haftalik oldum benimde ayni hergun bebe yagi kullaniyodum tum vucuduma ve cok faydasi var
Sevoz Benim de oluyor 27. Haftadayım nemlendirince sorun çözülüyor ama açıkçası bende nemlendirmiyorum yaz gelse de atletleri salsak😄