zhr5861 bende şuan hamileyim 5 bucuk aylık ve sanırım hamilelik depresyonu yaşıyorum sürekli mutsuzum kötü olumsuz şeyler geliyor aklıma delircek gibi beynimi kaybedicek gibi oluyorum öyle olunca daha çok stres ve panik oluyorum çok kötü bişi psikolojik destek alcam pazartesi randevum var Allah yardımcımız olsun 🙏