Cerensultan https://imgyukle.com/i/E359Pe !https://imgyukle.com/i/E359Pe](https://) bugün tam adet günüm ama olmadım yaptım başta hiç bişey gözükmedi yoktur diye çöpe attım sonr acopu atricaktimki böyle buldum yarın gidip kan testinde yaptırcam ama bebek var dimi kizimdad asilinik çıkmıştı sonradan belirgenlesti sizece
Cerensultan 58ee 10 dk bile olmadı yani 5 dk olmuştur çöpe attım çöpü cikartiyim diye atricaktim baktım böyle halada böyle yarın kan testi vericem gerçi adet olmadimda ha yairlsii bkaalin
Cerensultan Busra_89 ya için rahatta yinede sorasi geliyor insanın işte şuan gene bı rahatladım yarın zaten kan testi vericem sağlık ocağında
Busra_89 Cerensultan canım ben kan testi yaptırmıştım belirti vardı ama çıkmadı sonra hastaneye gittim 2. Testten sonra orda kese oluşmaya başladı dedi doktorum
Cerensultan Busra_89 anladım ama ilk bebeğimde benimde ksaek gözükmedi ama beta 5790 du hayırlısı bakalim