Bukiiiiiiii Kizlar ayrıntılı ultrason devlet mi iyi özel mi ne yapmak gerek sizler ne yaptınız kafam cok karisik ya
EsraBaykara Bukiiiiiiii devlette riskli gebe grubunda değilseniz muayene olamıyorsunuz diye biliyorum
Snnrkrk Bukiiiiiiii devlet 15 dk bile bakmıyor diye biliyorum öyle duydum ben bezmialem merkez binaya gittim 650 di zam geldi 850 oldu ama doktor muayenesi 250 den 450 e çıktı prof dr di gittiğim bence arayıp görüşün devlete gidilmez istanbulda 40 dk inceledi doktor kemikleri burun deliklerini gözlerini el ayak parmak sayılarını herşeyine bakıyor
MeyraRana Bukiiiiiiii araştırma hastanesi perinatoloji de yaptırdım gayet ii baktı zaten her kontrol e gitmem de aynı cihazları doppler uyumlu olduğu için özelin farkı renkli olması.
Bccsn Bukiiiiiiii direk perinatologtan randevu aldım. Ayrıntılı ultrasonu kadın doğumcuların alanında değil bakabildikleri kadar bakıyorlar fakat bakmaları yasaklanmalı bile eğitimini almıyorlar çünkü
Bukiiiiiiii EsraBaykara Ciddimisin ya ben persemoeye randevu almistim daha haftam gelmedi ama gorusmek icin 😢
Nidakilic Evet özelde yaptırdım Haseki Hastanesinde tanıdığım doktorlar var kendileri söylediler bizim makınalar yetersiz diye koç üni tercih ettim tavsiye ederim
Nidakilic Gerçekten Koç öneriyorum bi tık pahalı fakat detaylı ultrason önemli, erken teşhis koyulması siz ve bebeğiniz için önemli sadece tahlillerimi kan ve idrarı hasekide veriyorum özeldeki doktoruma gösteriyorum
Smv Bukiiiiiiii benim doktorum prof perinatolıg önerdi hastahane değil özel muaynane yani tavsiyem uzman birine gitmeniz çünki yerin hiç bi önemi yok önemli olan bakan kişi ve makineler
MissBus Bukiiiiiiii özel ve devlet diye ayırma bence. Mesela benim gittiğim doktor aynı zamanda Zeynep Kamil hast. doktoru. Ben randevu bulamadığım için muyayenrhanesine gittim. Memnun kaldım. Muhtemelen Zeynep Kamilde de o doktora gitsem memnun kalırdım. Renkli ulstrason yoktur devlette yüzünü göremezsiniz. Onun dışında önemli olan ölçümler değerler normal mi bu. Zaten tüm organlara tüm detaylarına bakılıyor.
Busbus03 Bukiiiiiiii biz özele gidicez pazar randevumuz var devlet çok detaysız bakıyormuş ve çok şey atlanıyormuş yetersiz kalıyormuş cihazları sonradan keşke diyip bir sürü para harcanmasındansa şimdi bir kere yapmak daha iyi
Htcnal Bukiiiiiiii Devlette 10 dakika,yalandan bakiliyor,prosedur iste .1200tl verip perinatologa yaptiracagim .Arkadasimin bebeginin midesinde sorun cikmis detaylida,dogar dogmaz ameliyat olacak .Olasi bir sikintida erken teshis icin detayli cok onemli.