30071530 Herkese iyi akşamlar şuan medicale gidiyorum doğuma az kaldı liw hastanesini öneren varmı yoksa medicaldemi kalmalıyım
Minnosbaby 30071530 iki hastanede iyi canım kızımı medical parkta doğum yapmıştım çok memnun kaldım temiz ilgili personelleri var liv hospital de iyi bir tanıdığım doğum yapacak temmuz ayında
Aysunnn93 Kesinlikle Liv; doktorum Eda Deniz Atkın’dı. Hastaneden de doktorumdan da her anlamda çok memnun kaldım,biraz pahalı ama verdiğin paraya değiyor
Aybukenurr selinylmz27 detaylı ultrasona yaptırdınız mi eda hsnim bakıyor mu acaba hemen bakıp çıkaranlardan mi
30071530 Esra444 Allah sağlıklı ömür nasip etsin yavrunuza galiba benim doğumumda orda olacak odası nasıl ikramlık geliyor mu ordada bi önceki doğumum medicaldeydi orda ikramlıklar vardı hep odada refakatçi için
Esra444 Amin inşallah sağ olun 🙏 Odalar çok temizdi oda süslemesi de yapılmıştı. Doğum servisindeki hemşireler ve doktorum çok ilgiliydi. Refakatçi ve hasta için belli zamanlarda yemek geliyordu 😊