Nisrem Aysmaa maalesef hamilelikte oluyormuş karpal tunel sendromu deniliyor ilk gebeligimde hic skinti yadamamistim ama bundan geceleri kalkip artik agridan ahlarken buluyorum kendimi parmak uclarima kadar uyusuyor bileklerim agridan ölduruyor damarlarim şiş atel aldm ama pekte fayda etmedi doguma kadar bu sekilde cekecegiz artik
Asyaaa35 Aysmaa yatarken oluyor bende uyandığımdada bi 3-5dk suruyor sonra geciyor gün icinde pek olmuyor sizin gün icindede mi oluyor?
Aysmaa zeynepmoom2_ zeynepmoom2_ benim gece ve gün içerisinde sadece iki parmağımda oluyor ne saçma anlayamadım
daphnesmomm Aysmaa ben de 31. Haftadayım,şu ana kadar beni en çok zorlayan şey bu uyuşma,karıncalanma ve gece bilek ağrısına kadar varan durumlar oldu😕 doktorum bana da normal olduğunu söyledi,benim gün içerisinde de uyuşma ve karıncalanma oluyor.
daphnesmomm Aysmaa 🥲 hepimiz aynı dertlerden muzdaribiz 😕 yavrularımız sağlıklı olsunlar da biz gerisiyle bi şekilde başa çıkarırız