mom130 https://www.hizliresim.com/jp3rzx4 https://www.hizliresim.com/i4c3jvm Bugün hastaneye gitmiştim sonuçlarım bunlar amh daha çıkmadı. Önceden sonuçlarım hiç iyi değildi. Lh prolaktin estradiol çok yüksekti. Ben bu ay hayıt otu çayı içtim bal propolis kullandım. Onların etkisi olmuş olabilir mi? Sonuçlar bana iyi gibi geldi. İçim rahatladı biraz.
12siradanbiri mom130 cok iyi hepsi tsh yüksek biraz gebelik düşünenler de 2 buçuğun altında olması lazım demisti Dr. İlacını kullaniyorum ben de
Gorkim mom130 çok iyi sonuçların bnm de prolaktin tsh yüksek e2 düşüktü bende şuan propolis ve hayıt tohumu çayı içiyorum inş darısı başıma bütün sonuçlarınız normal gözüküyor
mom130 s_sila TSH 3.5 di hep. O bile düşmüş. 🤲🤲 Hele diğerlerini görsen hep kırmızıydı değerlerim yüksek diye. Kışın beş altı ay önce yaptırmıştım.
mom130 12siradanbiri şükürler olsun ki değerlerim düzeldi. Böyle değildi. İşte doktora gidince göstereceğim. Sorucam.
mom130 s_sila nasıl oldu bilmiyorum. Stresi azaltmıştım. Bı de hayıt otu çayı kullandım. Ama bu ay 12 gün gecikme yapmıştı korkup gittim hastaneye gene değerlerim bozuldu mu diye.
mom130 12siradanbiri inşallah ya. Gerçekten artık o kadar istiyorum ki. Herşeyde bir hayır var iyi ki testlerimi yaptırdım tekrardan içim rahat etti.
mom130 Gorkim işte boyle değildi. Estradiol 178di. Prolaktin 23 lh bile 27ydi düşün. Bir ay hayıt otu çayını kullandım sonuç bu. Adetim de baya gecikti. Demek ki hormonlarımı düzene soktu.
_aren mom130 bencede tüm değerlerin iyi Hipotiroidim var benim ilaç kullanıyorum Tsh değerin de ref aralığında ve gayet iyi, gereksiz ilaç kullanma bence sonra tiroidi tembelleştirir.
mom130 _aren şuan hiçbir ilaç kullanmıyorum. Sadece bu ay hayıt otu çayı kullanmıştım. Adetim de sancısız geçmişti. Ondan diye düşünüyorum degelerimin düzelmesini.