Kızlar Happy kids e geçiyorum. Benim hiç ağrım sızım yokken 4 saatte doğuruvermiştim. Hastaneye yattığımda 1 cmdi ve hareketsiz bi hamilelik geçirdim. Normal doğum isteyenlere önerim: Doğum öncesi hastanede gezinin ve bağırın bağırabildiğiniz kadar😂 Ağız ve rahim arasında bi ilişki varmış ağzı çalıştırmak açılma yapıyor yani ben hastaneyi yıktım ama suni sancısız 4 saatte halloldu😂😂😂