Kizlar yüzyıl Pendik Hastanesi’nde sabah 8 buçukta doğuma alicaklar fakat bı evladima kavuşma heyecanı varken diğer yandan bırakacağım 1 buçuk yaşında oğlum var kalbim ikiye bölünmüş durumda benim gibi hisseden veya yaşan anne adayları varmı ne yapmalıyım