Fddozcan Kızlar birkaç sipariş vermek istiyorum minicitiy sitesinden vereceğim. Hiç alışveriş yaptınız mı memnun kalıp, kalmayan var mı
Beyzanrr Fddozcan valla ben set halinde bebeğime bişeyler aldım hem gayet uygun hemde malı çok güzel ben memnunum kesin al yani
Busbus03 Fddozcan ben aşırı memnun kaldım ya hem aşırı uygun hem aşırı güzel Minicity ve lolons.com bu iki siteden çok fazla aldım 🥰