Genel anesteziden aşırı korkuyorum bilinç altıma okadar işlediki artık uyuyup uyanamamak gerçekten zorunlu olarak kalsam sanki uyanamam okadar yerleşti beynime. O yüzden belden spinal Olcam ama onda da bazen ben uyuşmadım beni genel bayılttılar diye bir sürü şey okudum,korkutuyolar insanı şimdi de ya bende uyusmazsam diye korkuyorum doğumuma 1-2 hafta var lütfen beni rahatlatın tecrübeli anneler