Svcncmrnz canım şimdi çıktım bende valla 1000lira verdim bu ne böyle 😱😂 neyse şükür bi sorun görmedi aslında benim bebekler ikiz sadece kızda kalbinde küçük bi delik gördü ama bu kapanır çünkü haftası erken daha detaylı İçin dedi. Normalde 20-21 de bu deliği görmeyiz dedi. Şükür ama ben ikisini de çok iyi gördüm tabi🤲 Ama doktor yine de amniyosentez yaptır dedi şuan o yüzden kafam karışık bence sonuç olumlu gelir dedi yine de yaptır aklında şüphe kalmasın falan dedi 😅 böyle işte canım napacağımı bilemiyorum şuanda da