reyhansylmzz Merhaba Şahinbey Belediyesinde oturuyorum. Belediye hâlen beşik yardımında bulunuyor mu bilgisi olan yazabilir mi ?
FatmaNur_27 reyhansylmzz hayır bulunmuyor bi ara vardı ama şu an yok kimlik çıkarmaya gidince puset veriyorlar
FatmaNur_27 Mutluanne27 onu bilmiyorum kimlik çıkarmaya gittiğinde verdiler yengeme Şehitkamil de oturuyoruz biz