Merhabalar kızlar , benim kedim var. Ve hamileyim. Kaynanam kayinpederim ve etrafındaki bir kaç insancıklar diyim hamilesin kedini at çocuk kıl yutar yok çocuk ölür yok çocuk hastalanır gibi söylemler duymaya başladımm deliricem en sonunda. Ya kedimin aşısı var gayet sağlıklı sapur şupur öpüyorum 3 yaşına girecek neredeyse. Evinde kedi besleyipte bebegi olanlar ya da çevresinde besleyipte çocukları olanlar var mı lütfen kafayı yemek üzereyim. Sonuçta o benim evladım hiç atar miyimm sokagaa:( sadece merak ediyorum nasıl geçiyor daha iyi mi anlasiyolar mi gibisinden