Reznbzkrt canim bisi sorcum sana bi zahmet kendin ve esin dogum tarihini bide son adet tarihini yazarmisin cunki banada doktor 20 haftada kiz dedi ve bi hesaplama var onda hesaplayorum erkek cikiyor her turli hesaplamalarda erkek cikiyorda bir kizim var bunuda erkek olmasini cok istiyorum ben kac doktora hesaplama yaptirarak hamile kaldim da o yuzden seninkini de denemek istedim nasil oluyor diye bende doktor yanlismis diyiorum cunki icimden hep erkek geciyor