Cam-dann bende bayadır yaşıyorum suan 12+6yım ve ikiz. Bugün de oldum. Doktorum progestan fitil verdi onu kullanıyorum ama hala devam ediyor. Öğretmenim okulda koşturmaktan galiba oluyor. Evde iş yapmıyorum çünkü. Doktorum parlak kan gelmediği sürece endişelenme dedi ama dediğiniz gibi endişelenmeden olmuyor. Allahım hepimizin bebeklerine sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻🤲🏻