Tusami Evet çok sonradan farkettim belli belirsizdi hatta arkadaşıma atmıştım o da bu markayı hep kullanır, kesin hamilesin bu testte sonradan çizgi görmedim falan diyordu, ben kuruma çizgisi dedim hep. birde geç döllenme olmuştu bende adetim 6 gün geçince tam pespembe çıkmıştı öncesinde dediğim gibi sonradan çıkmıştı çizgi. Sende adetine kadar tekrarla testi geçince yap dicem ama duramazsın🤣 en azından rahat edersin