cnn34 baby turco 2 numara kulandim pişik sızma vs yapmadı ortalama 2-3 saatte değiştiriyorum. 2 numara almamın nedeni 3030 doğdu zaten bezde 3-5 kg ve kalıbı biraz küçük. Şuan goon 1 numara kullanıyorum oda pişik ve sızma yapmadı. Tabi 3 saatten fazla kalırsa sızdırıyor çiş benim oğlum baya çok yapıyor çünkü. 45 günlüğüz. 2 paket almıştık 60arli. 2 numaraya geçeceğim bitince