Busradogann Kızlar şeker yüklemesi yaptırdınız mi herkes içmesi çok kötü diyor verdikleri şekerli şeyi 😑
iremss Busradogann elmalı gazoz ya abartcsk bişi yok ama hiç şeker tüketmeyen biriysenz evet şekerli gelir o zaman
Duygudikicidkc Busradogann bugün yaptırdım mis gibi tadı Elmalı gazoz gibi ne midem bulandı ne bişey oldu abartanlara bakma sen
Deletedmom727271 Kendinizi bu psikolojiye sokarsanız elbette kötü gelir. Rahat bırakın bence kasmadan :) tadında da bişi yok ayrıca 😊
Busradogann Teşekkür ederim kızlar bazıları gerçekten çok abartiyo ister istemez insan etkisinde kalıyor malesef 🙏🏻