Maşallah ne güzel bir doğum olmuş benim de gece nişanım geldi, şimdi düzensiz sancılar giriyor. Onları karşılayabilşyorum ama sağ kasıgıma giren kramplar çok fena 😢😢😢 benim içinde dua eder misiniz ı, sancıyı karşılarken suda mı geçirmek mantıklı yoksa çömelerek ,yürüyerek mi