serapinci surat asarsa assınlar böyle birşey kabul edilebilir değil.yok bir de doğuma da girsin tam olsun.ben kayınvalidemi bile götürmedim ultrasona,göbeğimi oramı buramı göstermek zorunda değilim.
Erkek olarak en başta da baba olarak böyle şeylere kendileri dikkat edeceklerine nasıl böyle davranıyorlar anlamıyorum.sakın ama sakın kabul etme böyle şeyleri,bırak bozulan bozulsun kızan kızsın.