hemsirebianne0901 Duyguylmz maalesef sans isi benim cin takviminde kiz olarak gözüküyordu ama bebisimin cinsiyeti erkek bende tutmadi
Snnr41 Duyguylmz hayir bence sallamasyon tutarsa.tutar tutmazsa tutmaz hesabi 😅 benimkine erkek dendi takvime gore ama kizim olucak ☺
Duyguylmz hemsirebianne0901 Benimde ilk bebegimde erkek demişti erkek oldu. Acaba tesadüf mü dedim. Şimdi 2 ye hamileyim ondada erkek dedi. Bir çok sitede tuttugu söyleniyor. Merak ettim açıkcası. Allah hayırlı sağlıklı versin tabi de benim gönlüm kızdan yana☺️
DnzDrn Benim tuttu erkek olacak. 😁 Ama zerre inanmıyorum. Sallamasyon olduğunu düşünüyorum. Tesadüf bence.
Beybisininannesi Duyguylmz 2 seçenek var. Ya kız ya erkek 🤣 bana erkek diyordu ama kız olcak %50 şansı var..
ipekveatlas gerçek değil bu. zaten %50 şans oranı ya erkek ya kız. tuttu diyenlerinde denk geliyo yani
Bayancorek Duyguylmz zaten iki ihtimal var ya erkek olacak ya kız şansa denk geliyor bence 😂 benimki doğru çıkmadı 🌸