lena_moms Ozgulhazel benim doktorum 3 ayından sonra acık bir alanda doğal bir boyayla boyuya bilirsin dedi
erdem_agah Ozgulhazel 3 aydan sonra açıcı kullanmamak şartıyla normal boya yaptirabilirsin. Ben hamilelikten önce açıcı ile sarıya da boyatmistim. Çok çok ağır kimyasal. Normal boyalar öyle olmuyor hic.
123emakumsal Benim bir arkadasim hamileliginde sacini boyadi sac diplerine surmemek sarti ile boyayabilirsin demisti doktoru. Cok ayrintiya girersek kullanilan sac sampuanlari bile zararli kimyasal oldugu icin..
Ozgulhazel erdem_agah Bende hamilelikte önce evde boyamıştım ve turunculaştı şuan görüntüsü çok kötü doğumda böyle gitmek istemiyorum ya
erdem_agah Ozgulhazel Normal boya ile boyayabilirsiniz bende araştırdım beş aylıkken felan boyanmıştım.