ikizleribeklerken Mer3455 çok güzel olmuş fiyatı da makul bende 100 adetten aşağı yaptıramam ilk bebeklerimiz ve sülale kalabalık 😀 bu sayfayı inceleyeceğim
user124578 ikizleribeklerken bende burdan sipariş ettim tanesi 1.5 lira bizimde çevre çok 100 tane o yüzden uygun birşey yaptırdım yoksa baya bir masraf gidecek 20 30 tane olsa göze batmaz ama 100 olunca iş değişiyor birine verip birine vermesende olmaz
Momtobe11 user124578 biz tema vakfından yaptırdık 50 tane tanesi 8₺ olması lazım 100 tane yaptırınca adet fiyatı düşüyo bi bakın isterseniz
user124578 Momtobe11 aslında sipariş ettim ama bir baktım sayfaya tanesi 9.75 olmuş ama 100 tane olursa 800 lira diyor yaptırmayanlara fikir olsun 🥰
ikizleribeklerken user124578 aynen öyle oluyor 20-30 adet olsa fiyat bakmadan direk model beğenir insan 😀😀
Anne_N user124578 gasteustupeynirekmek diye bir sayfa var instagramda. Magnet ve çikolata yaptırdım. Çok güzeller. Tavsiye ederim
Beyzan738 user124578 ben çiçek sepetnden aldm en uygun burası vardı , instg sayfalarda çok pahalı 95 96 TL’ye geliyor on on beş tanesi bile .. ben fazla çevrem olmadgndan sadce tandklara vermek hatra olsn die on tane yaptrdm kargo yok 60 TL’ye bekledgmden çok daha güzel kaliteli geldi bosyere çok pahalı fiyat vermeye gerek bile yok valla https://imgyukle.com/i/Elz4i8
Berru Burcusenkoc canim sen sipariş verdikten sonra ne kadar da geldi ben şimdi sordum 20-25 anca gelir dediler
Burcusenkoc Berru banada öyle demişti ben Mart sonuna yetişir mi dedim doğumuma az kaldı diye belirttim öyle deyince ortalama 10 gün içimde gönderdi
Burcusenkoc Berru olsun hemen gelen olur mu doğumda zaten ziyarete 10-15 gün sonra gelir benim misafirlerim eve gelene vereceğim hastaneye götürmeyeceğim
hukukcuanne_06 user124578 ben düğünümde burdan yaptırdım, düğünde yaptığım için çocukta magnet yaptırmam sanırım ama bu sayfayı tavsiye ederim ben eskişehirdr dükkanlarına gidip tasarımı kendim seçerek yaptırdıydım https://instagram.com/jojotasarim?utm_medium=copy_link
Berru Burcusenkoc ben eve misafir kabul etmeyeceğim bu sefer suandada misafir kabul etmiyorum üç gündür grip oldum gece gözümü hastanede açtım bayağı ağır geçiriyorum.birde kovit falan olsam Allah korusun hiç atmamam doğumdan sonrada bebeğe bir hastalık falan olursa diye misafir istemiyorum.
melikeguneyozalp user124578 https://resimyukle.io/r/rrEWOAnZdB Daha yeni yaptırdım instagramda @dogaltasmagnet sayfasından tanesini 1.5 TL’ye yaptırdım şuan kampanya var tavsiye ederim.😊
user124578 melikeguneyozalp bu sayfadan sipariş verdim canım bende bununla bir mor kuğulu model arasında kaldım onu sipariş ettim kargoda suan 🥰
Jan91 Berru aynen katiliyorum, hem magnet olursa omur boyu kalir ben kalici olsun istemiyorum, cikolata gibi olsun daha iyi