HulyaKrg
Ben beyaz degilde platin sari sacima igrenc diplerle geziyorum cok daha kotu 😣 kalemler varya onlarl boyayabilirsiniz az az
GzdeSar
HulyaKrg yaa bende aynı durumdayım platin saçlarım diplerim iğrenç duruyor:(
Ayalya
[bilinmeyen] ben 38 haftadayim boyatmadim😃😄
ozgeya
[bilinmeyen] ben 35 haftalık olana kadar boyatmadım,sonra boyattım şuan 36 haftalığım 😁 beyazım yok benim ama saçlarım sarıydı diplerim koyu kahve çıkınca kendimi iğrenç hissediyordum :)
ebrarecem
En nefret ettiğim şey beyazlardı 7 aya doğru gidiyorum bembeyaz oldu sürekli topuz saçım kurbanda boya alcaktım hamile boyası sordum çalışan bebeğinden önemli mi boyama aç dolaş vs deyince o kadar rahat hissettim ki o gündür saçımı eskisi gibi maşa vs yapıp dolaşıyorum oh be dedim tavsiye ederim 😇
Acrbaby
[bilinmeyen] ben hem kestirdim hem boyattım canım doktoruna danışarak güvendipin biyere yaptırabilirsin
Badealya
Bende sarı sac aimsıyah diple gezdim . 33 haftada dayanamayıp boyattm cok şükür bşey olmadı 🙏🙏🙏
Harunnisa
[bilinmeyen] sacim beyaz degil ama siyaha boyatmistim simdi kendi rengine döndü kahverengi hic sevmiyorum ahtim var dogumdan sonra onbre yaptiricam bu sac deli etti beni 😁😁😁
Swraksya
Bende 2.trimesterdeyim saçlarımın sarısı aşağıya doğru baya indi dipler de hep siyah kötü görünüyor boyamayı düşünüyorum araştırdım zararı yokmuş aslında zararlı olan kokusu Bi de her hafta boyatmıcaksın sonuçta Bi zararı olacağını sanmıyorum..
Aslihan4532
Kızlar bende boyatmak istiyorum palette saç boyası aldım kaç haftalık olunca boyatayim saçlarım çok kötü görünüyo 😫
goncacan
Aslihan4532 palette falan yerine organik sac boyasi alin bulamiyorsaniz amonyaksz ve kokusuz boyalarla boyayabilirsiniz
goncacan
[bilinmeyen] 3 aydan sonra organik boyayla iki ayda bir boyuyorum. Bebegimde gayet sağlıklı
Hdacnr
bende 4. Aydan beri 1buçuk ayda bir boyatıyorum loreal markasının amonyaksız inoa boyasıyla hiçbir sorun yok şimdilik bebeğim de 8. Aya gireceğiz .
HulyaKrg
GzdeSar neyseki az kaldi napalim dayanicaz bebegim dhaa onemli aynalarla fazla takilmiyorm 😊
Yaceemm
Bennnnm! genetik bizde bembeyazim 😊😊
Buse01
[bilinmeyen] 24 haftaligim sacimi boyadim normal boyayla bise olmadi sorun yapmayin 3 aydan sonra boyanir diyorlar sadece havayi temas etmeyin acik yerde boyayabilirsnz dusuk tehlikesi filan yoksa
Gamze612
[bilinmeyen] ben de sendenim. 5. Ayda boyaticaktim doktora bi gittim erken dogum riskim cikti yatiorum. Beyazlarla devam. Allah kismet eder de 36 haftalara gelirsem kuafore giderim. Daha 28. Haftadayim kismet 🙄
Zozi
[bilinmeyen] boyat o zaman cnm.druna sormadın mı.bana izin verdi ve boyattım.
Deniz2018
[bilinmeyen] ben boyatıcam inş 1haftaya kadar..25günümüz var Doğuma kızıma güzel görünmek istiyorum😊😍😍😍