zeynnn5441 Merhabalar postunuzu gördüm bişi sormak istiyorum benimde yaklaşık 1 haftadır sadece akşamları yüzümde yanma hissi var içten içe yanıyor yüzümün ateşi 37.7 vücut ısım bileğim yani 35 siz hamilesiniz sormak istediğim ne zaman başladı ve ben hamile değilim reglime 1 hafta kaldı sormuştum bu soruyu ama sanmıyorum alakası yok diyenler de oldu hamilelik belirtisi olması mümkün mü acaba ?