Esezgin Merhaba ezgi her klinikte farklı fiyat veriyorlar. Ben şuan o sürecin içerisindeyim. Aşılama yaptırdım 6ncı günümdeyim. Adetin 2 nci günü doktor beni yumurta geliştirici iğneye başladı her gün göbekten iğne yaptım. 4 günde bir yumurtaların büyüklüğüne bakmak için çağırıyordu beni hep. Yumurta 20-21-22 mm gelince çatlatma iğnesi yapacaksın dedi. Tabi kendi kontrol etti. Yumurtam en son 18 mm ken görüştük. 1 gün sonra çatlatma iğnemi yaptım. Çatlatma iğnesinden 36 saat sonra da aşılamamı yaptı. O günün sabahı eşinden siperm alıyorlar aralarından en haraketlileri seciliyor, direk rahminin içine veriliyor tüplerine yakın bi yere. Aşılama yapıldı. 15 dk dinlendim, o gün eve geldim 1 gün boyunda yattım dinlendim. Sonra normal hayatına devam edebiliyorsun. 14 gün sonra kan testi vericem. İğneler toplam 2400 felan tuttu canım, aşımala fiyatı da 5000 tl di