Ruveyda_baskapan Mtoksz16 doktora git buna doktordan başka kimse cevap veremez canım hiç bekleme hemen git
Afra_123 Mtoksz16 iki defa kanamam oldu doktora her gittiğimde eve git 10 gün sonra gel denildi bana.
Mehtapca06 Ya ilk gebeliginse hiç bekleme doktora git benim iki gebeliğimde de 13/14 haftaya kadar lekelerin oldu ama genetik annemde böyleymiş ona rağmen gittim kaç sefer doktora
eylulummmm @Mtoksz16 korkutmak istemem ama benimde lekem olmuştu düşük tehlikesi dedi doktor progestan kullandım daha yeni bıraktım şükür geçti hemen git bence canım normal olmuyo genelde inşallah bir sorun yoktur
guzel_anne1 Mtoksz16 kanamanın rengi önemli canım kahvemsi bir renkse yerleşme kanaması olabilir ama kırmızı veyahut pembe renkliyse uzan yerinden kalkma hiç hala devam ederse bir doktora git
guzel_anne1 Ozlm0916 genel olarak etrafımdaki hamiler duyduğum bir durum bu. Benim de olmuştu. Ama dediğim gibi rengi önemli benim az miktarda kahverengimsiydi. Kırmızı veyahutta pembe renkliler biraz tehlikeli diye biliyorum ama emin değilim yalnış bilgi vermek şstemem