Tecrübeli olan anneler 39+2 deyim ve son iki gündür hep yoğun koyu kıvamda olan akıntım şeffaf ve sümüksü hale döndü bu durumun doğumun yaklaşması açılma yada bebişin kanala girmesi ile bir alakası varmıdır bilgisi olan varmı acaba çünkü doğumla ilgili hiçbir belirtim yok maalesef