Merhaba kızlar 🥰 bugün kontrolümüz vardı çok şükür gayet iyiyiz çatı muayenemiz oldu gayet müsait normal doğuma kordonumuz dolanıktı oda açılmış çok şükür fakat doğum kanalına girmemiş doğum pozisyonu almamış 37+0 bundan sonra doğum pozisyonuna girenler var mı bilgilendirir misiniz 🥰