cigdem19 Normal doğum yaptım ilk bebeğimde ama vajinismus gibi bir sorunum var zorla yaptirmislardi korkutmak için değil unutamıyorum sezeryan olmak istesem yaparlar mı
RaYaRY cigdem19 ben devlete gidiyorum canım genelde normal doğum odaklilar çok ciddi birşey olmazsa sezeryan yapmıyorlar ben kalp hastasıyım düşün