Merhaba kızlae bugün ilk kontrole gittim kese görünüyor ama bebek görünmüyor dedi doktor beta dahil istemedi 10 gün sonra geldiğinde bakalım . Ultrason cihazından kaynaklı olabilir dedi. Benim gibi yaşamış olanlar var mı, çok canım sıkıldı üzerimden atamıyorum.