izobellaaa-_- Meowduman kız galiba 🐣😃 bana da bakar mısınızz Lütfennnnn 11 haftalığız burada minnakım ile 🐣🐣🥰
Meowduman Anneoluyorummmm bir oğlum var bu sefer gönlümden kız geçiyor hadi inşallah çok teşekkür ederim ☺️
Ebruuuyrdm Kadriye_09 https://imgyukle.com/i/E3j9ks https://imgyukle.com/i/E3jw1t Bana da bakarmısınız
Ebruuuyrdm Skdinc https://imgyukle.com/i/E3j9ks https://imgyukle.com/i/E3jw1t Bana da tahmin eder misiniz
Skdinc Ebruuuyrdm canım bu bebiş küçük biraz sanki değil mi? Ben hem kafa yapısına hem nub bakıyorum ama ikiside daha gelişim sürecinde sanki. Yinede tahminim kız yönünde.
izobellaaa-_- Sarahhh şaşmıyor herkes erken gelişmiş erkek diyo 11 haftaya yeni girmiştim burada çom hareketli her yeri belliydi