hunilimom gamzeminaaa hayırlısı İLE gelsin benim 2. Gebeliğim insallah 40-41 leri bulmam daha erken olur 🤲🏻
hunilimom Kadriye_09 97 ile hamile kaldım hala 97 yim 18. Haftadayım bende ilk 3 ay mide bulantısından pek yiyemedim
Kadriye_09 hunilimom ay Bn Bi yandan seviniyorum en azından çatlamalar olmayacak diye ama insan Bi yandan göbeğini çıkmasını onunda tadını çıkarmak istiyor çok değişik 🙈
hunilimom Kadriye_09 ne yaparsan yap catliyorsun ilk kızımda daha az kiloda hamile kaldım ama 16. Haftada çatlamaya başladım cunki çok hızlı kilo alıyordum bunda daha sukur çatlak yok 😂 hergun güreşe çıkan bir pehlivan gibi her yerimi yagliyorum
Anne1010 Benim de 15 ağustos gözüküyo hesaplamaya göre ama size doktorlarınız mı söyledi tahmini doğum tarihlerini?
TugbaYkt 26 ağustos bir aksilik çıkmazsa inşallah bian önce yaz bitsin istiyorum 3 tane düşükten sonra 4.gebeligim ve ilk defa bu raddeye gelebildik çok farklı duygular yaşıyor insan korku endişe hersey var.
Kadriye_09 TugbaYkt allh kucağına almayı nasip etsin cnm bnmde 2 düşük yaptım bu 3 bebeğim bnde ilk defa 18 haftayı gördüm
Zeyzeynepnep Kadriye_09 takvime göre 11 Ağustos ama 10 Temmuz’dan sonra gelmesine normal derim dedi doktorum 🌸
Mayasol Umutunannesi92 aynı gün görünüyor benim de 😊 Allah hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip eylesin