neval270071 Hanımlar bize doktor 13.haftada erkek dedi bugün 16+4 kız gibi diyor bi de akrabalara duyurduk gel burdan yak 😂Allahtan alışveriş yapmadık bize diyor ki 20.haftaya kadar yapmayın bu kez de değiştirirse psikolojimizle oynuyor şaka gibi
Imasleeper neval270071 en iyi detaylı ultrasonda öğrenebilirsin 🤩 ben 16. Haftada ultrasondan kendim anladım kızım oluyo dimi diye doktora dedim o kadar iyi pozisyon vermişti. Bugüne kadar da hep kız dedileer
Anne88 neval270071 https://ibb.co/B4kW8PF canım bana 12. Haftada erkek dedi dün 13+3 de gittim yine erkek dedi https://ibb.co/B4kW8PF bu fotoyu verdi böyle pipi resmi varmiydi sizde
VeraAnnesi Imasleeper Ben de doktora kız gibi duruyor demiştim 16. haftada. Youtube videolarından ultrason uzmanı olduk resmen 😅
Serapcetin 13haftalikken bana erkek dedi ama değişebilir dedi soranlara belli deil daha diyorum şuan 15 haftalık gitsem cinsiyett tam belli olmusmudur kizlar
eylulummmm @neval270071 ayni dertten yaniyoruz banada erkek dediler herkese dedim kız dediler geri :) bekliyorum valla alışveriş yapmicam bidaha degsirde degsiirmi sizce ya
Zeynosunannesii eylulummmm bı kere degisiyo ya hep öyle olcak saniyosun bende 28 haftaya geldim hala yine değişimi düşüncesi gitmiyo o bastaki değişimin sokundan dolayı sanırım ama Allah’tan değişmedi önce erkek demişlerdi banada 16da kız dediler kızda kaldık
eylulummmm @Babysharkdutdutdut ben görmedim haftası küçüktü zaten 11+2 idi sanırım erkek dedi net konuştu tabi ben oğlum oglum diye sevdim 15. Haftada kız olduğunu öğrendik şoku yeni yeni atlatiyorum kizimi oğlum diye sevmisim o kadar :))
neval270071 eylulummmm ya ben direk bu hikaye ama insan kötü oluyor doktora 2.bebek de asla söylettirmeyeceğim 5.ay dolmadan bilmiyorlar bu bu kadar net sonra insanla dalga geçer gibi yok erkek kız yok kız erkek valla Allahtan alışveriş yapmadık
neval270071 eylulummmm canım valla benim eşim değişmez diyor niye dedim e bu saçmalığa döndü diyor onlar daha iyi anlar diyor ama bacak arasını açsaydı ben anlardım açmadı inatçı keçi 🥰🥰😂
Edaaulutas neval270071 ayni haftalarda bize de öyle söylediler 🤦♀️ 16 haftalikken kiz olacagi kesinlesti ama ben maviye dair alisverislerimi yapmistim😂
neval270071 Edaaulutas ah kuzum ya alma alma valla doktora sövesim var oğlum diye sevdik üzüldüm ya bilsem ilk kızım diye seviyordum hislerim bile doktordan daha kesin 😂😂
Kaktuslu89 neval270071 canım 13. Haftada kesin yüzdeyüz erkek mi demişti yoksa erkek olabilir erkeğe benziyo mu demişti
mlssrn neval270071 banada 12 de erkek 16 da %99 kız ama alışveriş yapma dedi 20.haftada kesin kız dedi 😆
beyzanurgcl aslhansrc1 bende şimdi bu konu üzerine post açmıştım 18 haftalık hamileyim hâlâ pek bir tahmin yok kıza benzettim dedi doktorum ama bir ay daha bekle değişebilir dedi