Gzdebgrhn007
İdrarda proteinüri
tansiyon yüksekliği
ödem
Preeklampsiyi gösteriyor. Benim ilk dogumumda 35+4 de İdrarda protein başlamasıyla ve bebeğe giden kan akımınin geriye gelmesiyle apar topar doğuma girdim. Çok şükür bebek gayet iyiydi ve 4.ayda miadinda doğanlara yetişti, kuvöze bile girmedi içinizi ferah tutun, ama ihmal etmeyin.