Hamidehamide Depend i çok övüyolar mutlaka hastane çantasında olmalı diye.Peki önerebileceğiniz başka marka var mı depend harici anneler
Barlas_mom Hamidehamide 85 kg ile doğurdum ben L beden depend çok iyi oldu hastane de depend kullandım eve gelince kanama azdı ped kullanmaya başladım. Diğer markaları bilmiyorum ama depend çok güzeldi sezeryan oldum bu arada rahatsız etmedi hiç
Imasleeper Hamidehamide valla indirimde iken bende depend aldım 1 paket yeter dediler. Sonra 6-7 paket kotex ped stokladım 😂
bebisveannesiiii Barlas_mom bende depend almayı düşünüyorum da bedenine karar veremedim ya boyum 165 doğuma kadar 85 olurum heralde sizin boy kaç acaba L beden kullandınız
Kumsalsmom Barlas_mom kaç tane depend kullandınız acaba kaç saatte değiştirdiniz bende depend aldım tecrübesizim bilemedim yardımcı olur musunuz
Barlas_mom bebisveannesiiii Evet boyum 1.62 kilo 85 di doğuma girerken tarttılar canım L gayet iyi oldu XL çok büyük olurmuş gayet rahat oldu sardı sıkmadı hiç
Barlas_mom Kumsalsmom Biz 2 gece kaldık canım hastanemiz de doğum ücretin de 2 gece yatak ücreti geçiyordu zaten. Doktorum da hem gazımı hem de WC çıkmamı istedi beni daha iyi görünce taburcu etti