buna benzer bi post açmıştım 1 ay kadar önce de. artık netleştiği için daha da meraklandım. arkadaş ben 5+5 te gittim tek kese var bebek yok. tamam 2 hafta sonra bebek görmek için kalp atışı dinlemek için tekrar gittim 7+5 te 2 bebek gördük. çok şükür ikisi de sağlıklı. tek yumurta ikizi dendi her şey buraya kadar normal. daha sonradan gittiğimde ise 10. haftada bebeklerin arasında incecik bir zar oluşmuştu. fotoğraf yükleyebilirim de. yine tek kese var ama bebeklerin arasında bi zar var onları ayıran. doktorum, hastanedeki diğer doktorlarla görüştü. hepsi çift yumurta olduğu kanaatine varmış. 12+4 te gittiğimde ise kesin çift yumurta dendi. kesenin içindeki o zar, aslında en başından beri varmış ama ilerleyen haftalarda netleşebilirmiş. doktora teyit etmek için sordum. yani tek kesede çift yumurta olabiliyor öyle mi diye. evet dedi tek kesede çift yumurta. yakın arkadaşımın ablası da kadın doğum doktoru. o da ablasına anlatıp ultrason fotoğraflarını attı, ablası da aynı kanaatte. tabi ki fark etmez tek’i çift’i ama aklım almadı bir türlü tek kesede çift yumurta daha önce duydunuz mu veya başına buna benzer bir şey gelen var mı? 😅