Ozlm0916 kdeveci adetin gectikten 5 6 gün sonra yapabilirsin ama suan 3 gun gecikmen varsa heycanliysan erken gebelik testi al yap 🥰❤ beklemesi çok zor biliyorum
CansuDRY kdeveci Varsa çoktan belli olmuştur. Eskidendi 3 gün 5 gün beklemek. Şimdiki testler çok hassas.
Hztmdilan kdeveci ben hep karın ağrısı diye acile gittim yapsınlar diye ondan çıktı 5 defa yaptim herhlade 😂😂😂
Ozlm0916 kdeveci ben gebeligimi ögrendigimde 3 tane test almıştım inanamamıştım kuzum onun heycanı sevinci bir başka 😇🤭👶
Aselyusra Adet günü veya 1 gün gecikince negatif çıkma ihtimali var mı? İneternette de hep 1 hafta geçtikten sonra pozitif çıkar diyor ama burda kızlar daha adet ola dan öğreniyor 🤔
Ozlm0916 Aselyusra senin dediğin bende olmuştu canım adetten sonra hemen hamile kalmısım gelecek ay adet olacagim gün ögrenmistim 😊
Ozlm0916 Adet olacagim gun test yapmistim ben pozitif cikti ama benim bebiş 1 aylıkmış zaten haberim yokmuş 🥰
CansuDRY Ozlm0916 Adet günü öğrenilen tüm gebelikler 1 aylık oluyor zaten. Son adet gününden itibaren hamile kabul ediliyoruz.