Sunaahraz Hanımlar merhaba 5 aylık hamileyim ilk hamileliğim fakat göğüs ucumda çatlak var anlamadım bir türlü acı yok ama çatlak. Aynı durumla karşılaşan ve önerisi olanlar varmıı? 💖
Klcaysgl Sunaahraz valla benim bekarkende öyleydi kendimi vildim bilesiye gögüs uçlarim çatlak doktoruma daha göstermedim nasil emzircem nasil süt çikcak kafam cok karişik
Busbus03 Sunaahraz ben gümüş kapak aldım yorumlara bakın hem yaraları iyileştiriyor hem yara yapmıyormuş göğsü bakabilirsiniz krem falan gerek kalmıyormuş 🥰
EdaElaAyaz Sunaahraz ben 14. Haftamdayım göğüs uçlarım feci durumda lanolin krem şimdiden sürsem mi acaba bilemedim inşallah geçer çünkü emzirince beteri oluyor yarın dotkora sorayım bakayım işe yarar mı erkenden sürmem 4. Gebelik emzirme çok kötü geçiyor ilk ay bu uçlarla emziremem
Sunaahraz Klcaysgl evet bende ondan korkuyorum o yüzden doğum olmadan düzelmesi için başlamak istiyorum şimdiden
Sunaahraz Busbus03 evet bir kaç arkadaşımdan da duymuştum önerdiğiniz varmı trendyoldan yoksa direk yazsam çıkar mı
Sunaahraz EdaElaAyaz bende doktora sormak istiyorum haftaya gideceğim burdan da bilen kişilerdem fikir alıp aklıma girenleri uygun mu diye soracağım
EdaElaAyaz Busbus03 koruma kapağımı dediğiniz şey bence krem sürerek uçların hassasiyetini iyileştirmek lazım kapakla nasıl olacak ki hiç kullanmadım